jan
26

azokból az élethez fontos tudnivalókból amiket eddig sikerült magamévá tennem, hogy más nőét ne kívánd.

 Nos ma éjszaka meg is kínoztak miatta.

Persze, persze... én őt nem akartam, csak kölcsön venni, utána Gy-t vissza is adom a jogos tulajnak, sőt nem is én hívtam bla bla... mindez csak kifogás, az igazság mégis az, hogy sok barátnőjét csalta már velem.

Ma egész éjszaka a jelenlegi barátnővel álmodtam. Nem szólt, csak utált csendben, és bárhová mentem ő ott volt. És ott volt még mellette az egész gimis évfolyamunk is, és ők is mind tudták, és utáltak is miatta. 

A tegnapi után még egy ok, amiért befejeztem ezt a játékot. Jó lenne nyugodtan aludni innentől...

A bejegyzés trackback címe:

https://thirdwatch.blog.hu/api/trackback/id/tr872614325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása