jan
16

sőt áltattam is magam elég gyakran, ebből most volt elég. Vannak pillanatok, amikor tudni kell azt mondani ennyi, nincs több hazugság magamnak.

Mert, tudod te is áltatod magad, sőt talán jobban mint én... Azt hiszed van barátság férfi is nő között úgy, hogy közben mindketten kívánják a másikat? Azt hiszed, ha valakivel ugyanúgy gondolkoztok, megértitek egymást, vonzódtok egymáshoz, és folyton egymás 'társaságát' keresitek abból nem lesz szerelem igen rövid időn belül?

És azt hiszed, az a kapcsolat egy életre kell, hogy szóljon, amiben magcsaltad a lányt, ő kutat a leveleid között, és közben egy harmadik nőt ennyire beengedsz az életedbe? Sem bizalom nincs sem alap arra, hogy legyen...

Nem hiszem, hogy ez gonosz lenne részemről. Úgy érzem nem én voltam aki elkezdte ezt, azt hiszen inkább olyan volt mintha sodort volna mindkettőnket egy lavina. Esély sem volt megállni egy idő után. És ha nem is illik megkérdezni, hogy mi lehet ennek a vége akkor is megteszem... nem hagyhatom, hogy úgy szeressek bele valakibe, hogy a végén egyedül maradok az érzéseimmel.

Tudom, hogy megijesztelek. Mert, ha tudom mit akarok, és érdemes is, azért küzdök. Nagyon. És tudod ez az oka, hogy ott vagyok ahol, és azt csinálom amit. De végül én sem akarok mást, mint bárki. Ha többet válogatok, mint sokan mások az csak azért van, mert olyan kell, akivel biztosan le tudom élni a hátralévő egész életem. De végső sorom ugyanolyan egyszerű álmaim vannak, mint minden lánynak. Egy férfi aki imád, és én is őt, aztán később egy pár gyerek, heti kétszer szex, kertes ház kiskutya, kiscica.

Sose kértem, hogy ígérj. Csak annyit tudok mondani, hogy itt vagyok és ez vagyok amit látsz. És ha lehámozod a mázat nincs más alatta, csak egy egyszerű, sokszor félős, néha bizonytalan lány aki csak annyit kért, hogy tudja mik is ebben a játékban a szabályok és a lehetőségek.

És a döntés innen tényleg a te kezedben van. Akarod-e, mered-e ezt folytatni ott ahol abbahagytuk. Meghagyod-e az esélyt, hogy a dolgok változzanak körülötted, ez csak rajtad múlik. És aztán, ha egyszer tényleg kell, vedd el. Vagy ha nem, hát hagyj elsétálni. Hagyd, hogy megelőzzük, hoy később fájjon nekem.

Kapj el, ha tudsz... vagy kapj el, ha mer  sz?

A bejegyzés trackback címe:

https://thirdwatch.blog.hu/api/trackback/id/tr212587829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása